Recenzia ekniha: Objavte seba, objavte šťastie.

pošli na vybrali.sme.sk pošli do vybrali.sme.sk

Free Stock Photos - Soaring on by
© Photographer Cinc212 | Agency: Dreamstime.com

Autorka knihy: Eva Stanová, ekniha (pripravuje sa tlačená verzia)

Táto ekniha je pozoruhodným spojením beletrie a motivačnej literatúry. Autorka v prvej časti knihy rozpráva svoj osobný príbeh neobyčajným spôsobom, keďže svoju úprimnú spoveť prepletá príbehmi zručnosti. Každý jeden príbeh zručnosti ju v živote posunul ďalej a aj keď si túto hodnotu uvedomovala neskôr – zisk bol merateľný. Tento spôsob rozprávania vlastného príbehu tak môže byť pre niekoho presným vodítkom, pre iného hodnotnou inšpiráciou, ako sa vyrovnať s rôznymi životnými situáciami a skúsenosťami. To čo sme prežili nezmeníme, ale záleží na tom, ako to prijmeme a ako sa s tým vyrovnáme. Myslím si, že práve v tomto je čaro tohto príbehu – osobná spoveď ktorá nám ukáže autorkinu cestu za šťastím.

Cez príbehy iných si oveľa častejšie uvedomíme vlastný spôsob života. Aj o tom sú skryté riadky v knihách, ktoré nás chceme – nechceme posúvajú inam. Ako prezrádza názov knižky, v tomto prípade nás posúva ďalej na ceste ku šťastiu. A vôbec to nemusí byť cielené hľadanie šťastia :-) . Pomocou autorkinho príbehu vlastne objavujeme spôsoby a metódy vyrovnávania sa so životom, s tým, čo prinesie, s tým čo chceme dosiahnuť. V úvode som napísala, že kniha je spojením beletrie a motivačnej literatúry. Ale nie takej klasickej motivačky. V tomto prípade autorka iba odkrýva svoje spôsoby tak, aby čitateľ nahliadol do rôznych možností, ktoré sa môžu objaviť v jeho živote. Nie je to autoritatívny popis, ale inšpirácia ktorú objavíte hlavne v druhej a tretej časti knižky.

Druhá časť knihy – CESTA je o spôsobe, ako autorka hľadala vlastné metódy, ako žiť šťastne. Ako sama píše v knihe …“Sama som niektoré zmeny realizovala strmhlav, bez reálnej prípravy. Mohla som si ušetriť množstvo energie. Na druhej strane najlepšie poznanie ku mne prišlo cez vlastné chyby.”  Keď si to tak premietam teraz v mysli, je až neuveriteľné, čo všetko dokázala autorka objaviť za relatívne krátky čas. Inšpiratívne a zároveň posilňujúce.

Tretia časť knihy je venovaná životnému štýlu, ktorý autorka nazvala štýl ŠŤASTIE. Vychádza vlastne z toho, že každý z nás je iný a svoj život vníma a prežíva inak. Napriek tomu, všetci chceme byť šťastní a prežívať šťastie každý deň. Viete čo vás urobí šťastným?   Autorka v knihe položila veľmi silnú otázku: “Ako chem prežiť svoj život a prečo ho chcem prežiť takto?” Aká je vaša odpoveď na túto otázku?

Ak vás knižka Objavte seba, objavte šťastie zaujala, môžete si ju objednať online.

.

One comment on “Recenzia ekniha: Objavte seba, objavte šťastie.